
Altijd op de hoogte met notificaties op het Klantenportaal
Om je als klant snel en gemakkelijk op de hoogte te brengen van deze updates, maken we gebruik van een notificatiesysteem.
De documenten op het Klantenportaal worden regelmatig bijgewerkt. Denk bijvoorbeeld aan nieuwe testwaardes die worden toegevoegd aan een productpaspoort, of nieuwe U-waardes die toegevoegd worden aan de bijbehorende tabellen. Om hiervan op de hoogte te blijven kunt u gebruik maken van het notificatiesysteem.
Hoe werkt het?
Heb je een document gedownload via het Klantenportaal? Dan houdt het systeem dit voor je bij. Zodra er een update beschikbaar is voor datzelfde document, ontvang je automatisch een melding zodra je opnieuw inlogt. Op die manier blijf je automatisch geïnformeerd over relevante wijzigingen.
Goed om te weten: de meldingen zijn persoonlijk. Je ontvangt alleen een melding over documenten die je eerder hebt gedownload.

Meer weten?
Heeft u vragen over het notificatiesysteem? Neem dan contact op met de adviseurs van de afdeling Support, bereikbaar via telefoonnummer +31 (0)492 - 56 10 31.