
Nieuwe mogelijkheden in het afroepen van orders op het klantenportaal
Bent u al bekend met het afroepen orders via het orderportaal? Sinds de introductie van deze nieuwe functie zijn er een aantal updates geweest. Wat is er nieuw?
De updates op een rij:
- Verwachte leverdatum zichtbaar tijdens het afroepen: Bij een niet-complete order zag u tijdens het afroepen al welke lijnen nog in productie zijn. Nu kunt u de verwachte leverdatum zien van de lijnen die in productie staan. Tijdens het afroepen bent u nu meteen op de hoogte van de status van de backorders.
- Bevestigingsmail met samenvatting van afgeroepen orders: Na het afroepen van uw orders via het orderportaal, kreeg u voorheen geen overzicht van wat u had afgeroepen. Als u nu het vinkje aanzet (zie handleiding) dan krijgt u per mail een samenvatting van hetgeen u heeft afgeroepen. Handig om het nog eventueel te kunnen checken.
Orders afroepen via het klantenportaal
Het afroepen van de orders werkt via het klantenportaal. Benieuwd hoe? Hieronder vindt u een gemakkelijke handleiding.

Vragen?
Heeft u interesse om deze nieuwe functie te gebruiken? Of heeft u vragen? Neem dan contact op met de afdeling Customer Service via telefoonnummer +31 (0)492 – 56 10 21.